Módulo 7: Masterclasses “Brandspiration”

15h / Portuguese

Discussão de casos de sucesso e de boas práticas de comunicação de marcas de grande consumo, com a presença de convidados.

Aula

Docente

Horas

A Comunicação de Marcas de Grande Consumo

João Lemos Diogo

3h

A Comunicação de Marcas de Media

Joana Reis

3h

A Comunicação de Marcas Digitais

Carla Ganito

3h

A Comunicação de Marcas Corporativas

José Manuel Seruya

3h

A Comunicação de Marcas de Turismo

Ana Isabel Inácio

3h

Faculty

Doctoral degree in Marketing. Graduated in Marketing with a Post-Graduate Diploma in eBusiness and Master's and MBA Degrees in Management. He has developed his…
Jornalista na Editoria de Política, TVI
Doutorada em Ciências da Comunicação pela Universidade Católica Portuguesa, com tese publicada na área da Comunicação Política. Mestre em Ciência Política e…
Assistant Guest Professor at the FCH – the Faculty of Human Sciences, lecturing on the first and second cycles as well as on the Advanced Training and Post…
PhD in Geography from the Faculty of Arts of the University of Lisbon since 2009. She has a Master's degree in Communication, Culture and Information…