PhD in Communication Sciences by Universidade Católica Portuguesa, coordinates the post-graduaste course Social Brands - Communication and Marketing in
Patrícia Dias
Bio
Bio
PhD in Communication Sciences by Universidade Católica Portuguesa, coordinates the post-graduaste course Social Brands - Communication and Marketing in a Digital Environment. In 2019 was a visiting researcher at the Arctic University of Norway. Researcher at CECC and CRC-W, currently coordinates the project "0-3 DigiKids - Use of Touchscreen Devices by Children up to 3 years old" and leads the Portuguese team of the project "Use of Digital Technologies by Children and Teenagers during the COVID-19 Pandemic in Europe", coordinated by the JRC-European Commission. Her main research interests are the use of digital media by children and algo within organizational communication, marketing and branding. She is author of several publications about the social impact of digital media and the use of smartphones.
- Pós-Graduação em Comunicação em Saúde
- Audiovisual and Multimedia
- Communication and Digital Transformation
- Communication, Marketing and Advertising
- Communication, Marketing and Advertising (Double Degree)
- Communication, Marketing and Public Relations
- Cultural and Touristic Communication
- Media and Journalism
- PhD in Communication Studies
- Programa Avançado em Design de Serviços - Transformação e Inovação
- Programa Avançado em Gestão de Reputação e Comunicação de Crise
- Pós-Graduação de Comunicação e Transformação Digital
- Pós-Graduação em Comunicação e Criatividade Publicitária
- Pós-Graduação em Comunicação e Marketing de Conteúdos: Estratégias de Content Marketing para o Contexto Digital
- Pós-Graduação em Desenvolvimento Organizacional e Capacitação de Equipas e Pessoas
- Pós-Graduação em Social Brands - Comunicação e Marketing em Ambiente Digital
- 10 - Agenda para a ação: realização dos projetos
- 3 - Futuro dos serviços e economia de Impacto
- 6 - Comunicação Estratégica e Inteligência Artificial
- 7 - Casos de estudo em Comunicação Estratégica
- 9 - Workshops de IA generativa
- Ambiente Digital; Comunicação e Comportamento
- Branded Content
- Communication Theories
- Communication Theories
- Communication Theories
- Comunicação 360º
- Comunicação e Marketing de Conteúdos
- Comunicação Integrada
- Consumer Behavior
- Consumidores e Marcas na Era Digital
- Das Media Relations às Influencer Relations
- Experiência
- Inovação e Disrupção Tecnológica
- Introduction to Communication
- Laboratório de Ideation
- Marketing and Innovation
- Módulo 14 - Comunicação e feedback na Jornada de Transformação Digital
- Módulo 2: Relação entre Marcas e Consumidores
- Módulo 3: Criadores de Conteúdos Digitais
- Módulo 6: A Comunicação de Crise na sociedade digital
- Novas Estratégias e Tecnologias de Informação e Comunicação em Saúde
- Novas Tendências Digitais
- O Contexto Comunicacional na Sociedade Contemporânea
- O Futuro dos Serviços e a Economia de Impacto
- Organizational Digital Transformation
- Projeto
- Relações Públicas Digitais
- Research Seminar I
- SHOW & TELL: Narrativas Visuais e Exposição de Projetos
- Social Brands
- Social Media
- Trends 4.0: Mobile, IoT, AR/VR
- Tutoria para a realização dos trabalhos finais e sua apresentação